שוק הוינטג’ בגבעון

גבעון 18, תל אביב-יפו, Israel

שוק הוינטג’ המוכר מכיכר דיזנגוף עבר לפעול בכיכר גבעון המשופצת והנעימה. השוק גדול ועשיר בפרטי וינטג’ מיוחדים מרחבי העולם החל חפצי אמנות, צעצועים של פעם, מצלמות ותכשיטים ישנים, ועד לבגדי וינטג’ מתקופות שונות ומלא בעוד מבחר גדול של פריטים מלאים בסטייל.

כתובתגבעון 18, תל אביב-יפו

 7.30-16.30 שעות פעילות- יום שישי

במקום שקט במרכז הארץ, נמצא שוק ייחודי שמציג עבר ישראלי מרתק. שוק הווינטג’ בגבעון הוא המקום לחפש פריטים ישנים ומיוחדים, חליפות משנות ה-50, מוצקי ברונזה מהצ’ק, תכשיטים מהשנות ה-60, כיסאות קפה של שנות ה-70, ועוד המון ממצאים שמעבירים אתנו בזמן.

הפריטים שנמצאים בשוק הווינטג’ בגבעון מגיעים ממקורות שונים – ישנם אלה שנקנים ממכירות ירושה, ישנם אלה שנאספים מחנויות שנסגרות, וישנם אלה שמגיעים מאוספים פרטיים. כל הפריטים מתוך האוסף המרשים והמגוון נבחרים בקפידה ומוצגים בחנות בצורה שמדגישה את הייחודיות של כל פריט.

אם אתה חובב אומנות, ייתכן שתמצא בשוק הווינטג’ בגבעון יצירות של אמנים ישראלים מוכרים. מדובר בעבודות יד מיוחדות, רבות מהן משנות ה-50 וה-60, שמתארות תקופה מעניינת בתולדות האמנות הישראלית.

שוק הווינטג’ בגבעון הוא לא רק מקום לרכישת פריטים ייחודיים, אלא גם מקום ללמוד על התרבות וההיסטוריה של ארץ ישראל. המבקרים מתמקדים לא רק במה שקונים, אלא גם במה שמגלים – הסיפורים שמאחורי הפריטים, האנשים שהשתמשו בהם, והתקופה שבה הם היו בשימוש.

אז אם אתה מחפש יום של קניות ייחודי, מלא בתרבות והיסטוריה, שוק הווינטג’ בגבעון הוא המקום המושלם בשבילך. אם אתה מעוניין למצוא משהו מיוחד, להתחדש בבגדים משנות ה-50, או פשוט להינות ממרחב מלא באווירה מיוחדת – אין ספק שאתה תמצא מה לעשות בשוק הווינטג’ בגבעון.